Skip to content
Customer Experience
Customer Experience
Customer Experience
  • Начало
  • Услуги
    • Консултантски услуги
    • Тренинги и Уъркшопи
    • Гост-говорител на конференции
  • Ресурси
    • Уебинари
    • Подкасти
  • За нас
  • Блог
  • Контакти
  • EN
  • Начало
  • Услуги
    • Консултантски услуги
    • Тренинги и Уъркшопи
    • Гост-говорител на конференции
  • Ресурси
    • Уебинари
    • Подкасти
  • За нас
  • Блог
  • Контакти
  • EN

Блог

Почерпете от нашия опит и научете повече за най-новите и прогресивни техники и методи в областта на клиентското преживяване

Reciprocity Principle

4/20 Силата на даването, за да получиш: Как реципрочността оформя нашите действия

3/20 Как да създадем усещане за спешност и ексклузивност чрез принципа на оскъдност

2/20 Защо хората са по-чувствителни към загубите, отколкото към печалбите и как да използваме ефектът на притежанието?

1/20 Рационалната или Интуитивната Система: Коя използват вашите клиенти?

Разкриване на силата на науката за поведението: Защо трябва да се потопите в нейните принципи

Основни принципи на поведенческата наука, които влияят на поведението на вашите клиенти

Когнитивните наклонности, които проявяваме по време на криза… и не само

10-те често допускани грешки при програмите за преживяване на клиентите, които трябва да избегнете

Икономика на Изживяванията: Началото

Услуги
  • Консултантски услуги
  • Тренинги и уъркшопи
  • Гост – говорител на конференции
За Нас
Блог
Контакти
FacebookLinkedinTwitter
Дизайн и визия от KardalevDesign | Кодиране от Quaxen
Go to Top