Детайли за уебинара
Дигиталната Трансформация е цел №1 за много организации, инвестират се много средства, но повечето проекти не носят желаните резултати. Множество компании също така не успяват да свържат Дигиталната Трансформация с Клиентското преживяване и да го подобрят. По данни на McKinsey, около 70% от проектите за Дигитална Трансформация са неуспешни, докато в същото време индексите на Forrester, KPMG Nunwood и др. за клиентското преживяване остават в стагнация.
Ключът към успешната дигитална трансформация е да се установят аспектите, които носят стойност за клиентите. Те могат да бъдат икономически, функционални, преживенчески или символични.
Разберете как да ги откриете и да ги използвате в създаването на дигитални преживявания, които водят до емоционална обвързаност.
Слушайте уебинара за да научите:
- Защо организациите изпитват трудности да превърнат Дигиталната Трансформация в подобрение на клиентското преживяване?
- Примери за четирите стойностни измерения на клиентите: икономическо, функционално, преживенческо и символично.
- Как да установите кои аспекти носят най-много полза на клиентите и организацията?
- Как да създадете емоционално ориентирани дигитални преживявания?